Fortschritt 303

ouwepiet

Traktorist
Registr.
14. Jan. 2015
Hallo, ich bin Peter und kommen aus den Niederlanden. Ich bin vor kurzem ein ZT 303 geworden. Nach meiner Meinung ist er von 1975,

Das Typenschild auf dem Rahmen ist leider nicht mehr vorhanden. Bin jetzt dabei, Sanierung laufen machen, mit der Zeile Baar für den Hobby kommt. Ich freue mich auf diese Zeit Uitzetters der Daten auf der Heckscheibe Dämpfer/Fenster des Fahrerhauses. Wer kennt jeder Art? peter@vangentprotection.nl

een leuke trekker !!! hoe komt een zt303 naar de Nederland?

(schöner Traktor, Wie kommt ein zt303 indie Niederlande?)

Grüße aus Rand-Berlin
Detlef

eup-1123364106-03f8f8da16ca70c925fc78409b72c091-1422534201_big.webpeup-1123364106-354d78e6670fd882a595636e195a84b7-1422534201_big.webp                                                                                                             So ein ZT 303 macht ganz schön Kilometer - von Sachsen bis in die Niederlande  :-)

täuscht das oder hat der wirklich kleinere Räder?

Grüße aus Rand-Berlin
Detlef

Hallo geweldig dit te zien, is het bekend waar hij precies vandaan komt. Het was de bedoeling van de eigenaar waar ik het van gekocht heb, dat hij voor een project naar haiti zou worden verscheept. Ik zat op internet een beetje te snuffelen (kijken) en kwam op marktplaats.nl een ZT 323 tegen, mooi trekker, stond te koop op 1 van onze eilanden. Deze was verkocht voor ik rond was met deze mensen. Toen kwam ik deze tegen en ben het met deze mensen eens geworden. Hij staat nu bij mij binnen in de schuur en wil eerst e.a. goed rijdbaar maken. Er zit geen hydroliek olie, of in iedergeval niet meer meetbaar aan de stok in. Het oliepotje van de achterremmen is leeg, nieuwe slang aangebracht. Wat voor olie moet hier in ?? Dit is natuurlijk erg leuk dat er iemand de trekker kent. Is er verder nog meer bekend over deze trekker, niets is zo leuk als om dit te weten. Ik wil dan ook Duxi bedanken voor de foto‘s, en graag eventueel nog meer gegevens. Groetjes Peter, ben 58 jaar en vind het leuk wat te sleutelen.

Dank je wel Tino.

Ken jij toevallig het type gascylinders van het achterraam van de cabine ?

Hallo Andreas, leuk bedankt.

De ZT staat in Ridderkerk, vlak bij Rotterdam , Nederland.

Hallo Piet,

ik heb in 2013 vun September tot November statiopleg gemaakt, ik heb een Website vertaalt vun englis in allemands. ick heb in Papendrecht gewerkt. In Schiedam heb ik gewoont.

Groetjes uit Berlin

Andreas

Hallo Andreas, leuk bedankt.

De ZT staat in Ridderkerk, vlak bij Rotterdam , Nederland.

Hallo Andreas, Schiedam und papendrecht sind nicht weit von hier. Wie,  manchmal etwas zustande kommt. Heute wieder am Traktor gearbeitet.

klopt de vertaling een beetje ? Is lastig of kan het anders ? Ik doe het via google, groetjes 

Zurück
Oben